LIQUI MOLY
Un brand propulsat de entuziasm.
Entuziasmul – forța motrice din spatele tuturor gândurilor și acțiunilor noastre. Cu dedicația, pasiunea, ideile și abilitățile lor, cei peste 750 de angajați ai companiei au făcut LIQUI MOLY ceea ce este astăzi: un producător renumit la nivel mondial de lubrifianți de calitate premium, uleiuri de motor, aditivi, produse de îngrijire a vehiculelor, adezivi și materiale de etanșare. O marcă comercială globală pentru o calitate superioară, care ofera clientilor entuziasm. O marcă mondială – Made in Germany.
Bucurați-vă de avantajele unei game complete de produse, oferind tot ce ați putea avea nevoie: cu peste 4.000 de articole, vă oferim produsul perfect pentru orice vehicul din lume. Fie pentru camioame, autoturisme, vehicule comerciale, echipamente de construcții, utilaje, bărci, biciclete sau aparate de grădină.
Pentru aplicatii profesionale in service-uri, ori in uz privat la domiciliu, sau pentru utilizare industrială eficientă, produsele LIQUI MOLY prelungesc durata de viață a motoarelor, asigură performanța excelentă si funcționarea lor corespunzătoare în următorii ani.
Acestia sunt factorii cheie pentru a vă stimula plăcerea de a conduce și a reduce costurile pe termen lung.
Cele mai bune materii prime, inspecțiile de calitate în curs și conformitatea cu cele mai înalte specificații garantează calitate imbatabilă și avantaje unice pentru dvs. În LIQUI MOLY, achiziționați mai mult decât un produs. Veți obține beneficii maxime, însoțite de sfaturi personale, servicii complete și un accent nemaiîntâlnit asupra clientului. Aceasta este misiunea noastră.
LIQUI MOLY rămâne cel mai popular brand de uleiuri din Germania
Cititorii a celor mai importante patru reviste germane de mașini aleg, si anul acesta, LIQUI MOLY drept prima lor optiune cand vine vorba de uleiuri.
Patru sondaje, patru titluri, o serie: LIQUI MOLY este cel mai popular brand de ulei din Germania. Ca și în anii precedenți, cititorii celor mai importante patru reviste germane de masini, când au fost rugați să aleaga cea mai bună marcă de ulei, au ales LIQUI MOLY. “Când am luat cele două locuri de top în 2011, nu ne-am așteptat să devenim câștigători în serie”, spune Ernst Prost, Managing Partner al LIQUI MOLY. De la primul titlu, cu șapte ani în urmă, compania de lubrifianți a fost de 26 de ori pe cea mai inalta treapta a podiumului. Acest succes a fost transferat la mass-media specializate. Acolo, LIQUI MOLY a câștigat mai multe sondaje de cititori. Acum, numărul total de titluri depășește cu mult 30. Pentru Ernst Prost, anchetele anuale ale cititorilor formează un mare model de urmat. În fiecare an, patru dintre cele mai importante reviste de autovehicule îi întreabă pe cititori ce reprezintă, în ochii lor, cele mai bune mașini și produse pentru masini. “Auto Motor und Sport”, cea de-a doua cea mai mare revista de automobile din Germania, are o audienta de 2,8 milioane de cititori. Întrebati de cele mai bune mărci, în categoria de lubrifianți, marea majoritate a decis LIQUI MOLY – și au făcut-o fără întrerupere începând din 2011. În categoria produselor de îngrijire LIQUI MOLY a venit pe locul al doilea. Auto-Zeitung a urmat cu un rezultat congruent: numărul unu în categoria de lubrifianți pentru al șaptelea an consecutiv și numărul doi pentru produsele de îngrijire.
După aceasta, au fost prezentate rezultatele celei mai mari publicații din Germania pentru pasionații de automobile: 3.4 milioane de cititori “Auto Bild” au decis “cele mai bune mărci din toate clasele”. Pentru a șasea oară la rând, au ales LIQUI MOLY drept numărul 1 în categoria “Lubrifianți pentru mașină”.
Cititorii publicației “Motor Klassik” au ales, de asemenea, LIQUI MOLY drept cel mai bun brand din categoria de lubrifianți. Și au făcut-o și fără întrerupere din 2012.
La fel au ales si cititorii “Auto Zeitung”, in ultimii 7 ani, pe prima treapta a podiumului situandu-se LIQUI MOLY. “Încrederea a aproximativ opt milioane de cititori nu este un accident, mai ales nu pe o perioadă atât de lungă – este recompensa pentru o muncă grea și consistentă. Vrem să continuăm să fim numărul unu și în viitor.”, spune Ernst Prost.